marți, 20 iunie 2017

Tagliatelli (paste) cu leurda si sos de dovlecel, morcov si rosii

Am ramas putin in urma cu retetele pentru Provocarea Week-end cu spor, dar mi-am promis ca atata timp cat aceasta rezista pe ”piata„ nu voi lipsi de la nici o editie, asa ca , iata-ma-s aici cu o reteta din cele propuse de Elena (gazda lunii mai) pe cat de simpla, pe atat de delicioasa. Si ca de obicei, am facut din doua una, ca asa mi-e stilul. Mai exact, am ales reteta de spaghete cu dovlecei cu morcov care merge de minune si pentru ziua de carbohidrati de la dieta Rina, pentru-ca da, incerc sa ma tin si eu de o dieta(de obicei nu mi reuseste), dar poate daca va spun si voua, nu renunt asa usor, de teama ca ma veti intreba cum merge si eu va trebui sa spun ca am abandonat.


Ingrediente:

250 gr tagliatelli cu leurda, 
1/2 dovlecel, 
1 rosie, 
1 morcov, 
2 fire ceapa verde,
2 fire usturoi verde, 
cateva fire patrunjel verde, 
sare, piper, 
ulei , o lingurita



Preparare:

Punem un vas cu apa la fiert si cand incepe sa fiarba adaugam pastele. Le lasam atat cat scrie pe ambalaj (la ale mele erau 10 minute).
Cand sunt fierte, le scurgem de apa in care au fiert si le clatim sub jet de apa rece. 

Intre timp pregatim sosul. 
Tocam marunt legumele si verdeata. 
Punem uleiul la incins si adaugam legumele. 
Amestecam de catreva ori apoi adaugam o cana de apa (cam 200 ml). Condimentam dupa gust si lasam sa scada. 

Asezam pastele pe farfurie si adaugam sosul. 

Presaram pătrunjelul tocat marunt si cam aia e. 




S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...