marți, 17 noiembrie 2020

Macrou cu ierburi aromate la cuptor


Si iată că a venit si rândul nostru sa stăm în carantină din cauza noului virus. Și , cu toate că ne-a pus pe pauza din toate activitatile din afara casei, a venit cu putin timp pentru blog, pentru scris câteva retete. Ca in ultima perioada l-am cam neglijat.

Azi vin cu o rețetă ușoara si rapid de preparat...macrou pe pat de rosii cu ierburi aromate , la cuptor.  S-a potrivit la fix cu activitatea zilei: cea de tundere a tufelor de ierburi aromatice, si pregatirea lor pentru iarna. 

In ultima perioada am adunat in mica mea gradinița tot felul de ierburi: oregano, tarhon, rozmarin, salvie, cimbrisor ..dar nu reusesc mereu sa le pun in valoare in preparatele mele. Azi însa, am gasit rețeta perfecta.



Ingredinte:

2 buc. macrou (congelat), 

2 catei de usturoi, 

ulei, sare, piper, 

salvie, rozmarin, cimbrisor,

3 rosii



Preparare:

Lasam pestele sa se dezghete, apoi il spalam. 

Il desfacem in jumatate, pe linia oaselor, apoi crestam pielea, iar in fiecare taietura punem cate o felie de usturoi.

Ierburile aromatice le tocam marunt si le amestecam cu sarea si piperul. 

Presaram sarea cu ierburi pe ambele parti ale pestelui.

Intr-o tava asezam rosiile taiate felii. 

Peste rosii asezam pestele, cu partea cu pielea in sus. 

Acoperim cu folie alimentara si dam la cuptorul incins in prealabil la 190 grade, pentru 65 minute. In ultimile 10 minute scoatem folia si lasam pestele sa se rumeneasca putin.

Servim cu sos de iaurt cu usturoi.


S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...