joi, 19 noiembrie 2020

Tocanita de ardei si ciuperci

 


Toamna aceasta mi-am trimis sotul la piata sa cumpere legume pentru toamna. Evident, cu lista, pe care am scris cantitati aproximative. Evident a ales cantitatile maxime din fiecare produs. Evident, vanzatorul i-a spus  "va mai pun de 10 lei sa faceti suma rotunda". Evident nu a spus nu. Si asa m-am ales eu cu vreo 12 kg de ardei (gras, kapia, gogosari) in plus fata de ce aveam nevoie. La acestia s-au adunat si cei cu "defect de fabrica" asa ca am avut ceva treaba in plus. Dar uite, ca acum, in prag de iarna, imi prin foarte bine. 


Ingrediente:

300 gr ciuperci leurotus, 

300 gr ardei taiati fidelute (vreo 6 bucati),

2 cepe, 

100 ml suc de rosii /2 rosii tocate marunt,

sare, piper, cimbru, patrunjel verde


Preparare:
 

Taiem ciupercile fidelute. 

Ardeii ii spalam, ii teiem in jumatate, ii curatam de seminte si ii taiem felii subtiri. (eu am avut noroc , am avut la congelator taiati deja ..)

Ceapa o tocam marunt. 

Intr-o tigaie incingem o lingura de ulei apoi adaugam ceapa si calim 1-2 minute. Peste ceapa punem ardeii si ciupercile si o cana de apa. Lasam la foc mic pana scade apa, apoi adaugam sucul de rosii/rosiile tocate. 

Condimentam cu sare si piper, adaugam cimbrul si patrunjelul si mai lasam la foc pana scade toata zeama. 

Servim doar cu mamaliga . Este delicioasa.


S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...