miercuri, 6 octombrie 2010

Cioata-masa

Ultima achizitie din gradina mea este o ...cioata. da, ati citit bine , o cioata, dar nu una oarecare ci o cioata -masa. Si numai eu stiu cat am visat la cioata asta si cat eram de invidioasa pe fosta proprietara. Dae acum e a mea si numai a mea.






Ca sa intelegeti cum poate fi o simpla cioata masa, va spun acum ca pe aceste platouri de lemn (din imaginea de mai sus) se aseaza farfuriile, platourile, cescuta de cafea  sau orice mai vreti voi. Insa acum, ca a venit toamna friguroasa si nu mai putem sta afara la cafea, am pus cateva ghivece cu flori , sa nu se simta neglijata masuta mea. dar la primavara va fi prietenul no.1 al nostru.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...