vineri, 1 iulie 2011

Compot de capsuni si pepene rosu

Si....iata-ma din nou prezenta, cu o idee de compot pentru iarna, care si-a gasit locul in camara mea. La ingrediente nu va pot da o cantitate exacta, depinde de cat de mult doriti sa faceti...etc.

Ingrediente :
pepene rosu,
capsuni, zahar,
cateva crengute de menta proaspata.

Preparare:
Modul de preparare este extrem de simplu, si-l gasiti  AICI .
Eu am folosit cam 400 gr de capsuni, culese din gradina mea (si sunt tareeee mandra de asta) si cam vreo 400 gr de miez de pepene rosu(ce ratacea prin frigider de vreo 2 zile).
Sper sa va placa si sa savurati cu placere  o cana de compot care sa va aminteasca de vara,  in zilele friguroase de iarna !!!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...