miercuri, 16 iulie 2014

Flori de dovlecel umplute cu sardine


Daca acum ceva timp imi spune cineva ca voi manca flori de dovlecel as fi zis ...nooo, niciodata. Intre timp insa am mancat si flori de salcam si frunze de papadie si de ridiche (dand click pe cuvantul colorat veti ajunge la reteta) deci lucrurile s-au mai schimbat. Am evoluat cu s-ar zice :)) Si daca tot am experimentat multe si marunte, am zis ca a venit si randul florilor de dovlecel. Asta, dupa ce m-a ispitit o amica, povestindu-mi cat de bune sunt.  Zis si facut.  Acum e acum. Tre` sa ajung in gradina, dupa ce scap de ochiul de vultur ce pazeste recolta de bostani. Nu de alta, dar cele 12 flori culese inseamna mai putin cu 12 dovlecei in productie :)) . 


 Ingrediente:

12 flori de dovlecel, 
12 sardine,
12 felii de mozzarela,
2 oua,
2 linguri faina, 
100 ml bere, 
sare, piper.


Preparare:

Batem ouale cu un praf de sare si putin piper, adaugam berea si faina si omogenizam. 

Spalam florile de dovlecel, rupem cu grija pistilul si le lasam la uscat pe un prosopel de hartie. 

Luam fiecare floare si in interiorul acesteia punem o sardina si o felie de mozzarela. 

Trecem florile prin aluat si leprajim intr-o tigaie cu ulei incins. 

Le asezam din nou pe un prosopel de hartie, de aceasta data pentru a indeparta surplusul de ulei, si le servim.


Un comentariu:

a spunea...

Arata minunat!! Multumim pentru reteta :-)

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...