vineri, 4 iulie 2014

Frigarui de ficat cu ananas si mazare


Dupa cum bine stiti, in luna iunie am fost gazda Provocarii Cutia misterelor . Si ca orice gazda a trebuit sa propun cateva ingrediente din care sa iasa o mancare delicioasa. Si...cum ce-si face omul cumana lui, lucru manual se cheama, mi-am facut-o si eu. :) Dar nu-mi pare rau. Cu 4 ingrediente (din 7) am obtinut o cina delicioasa. 


Ingrediente:

200 gr ficat proaspat de pasare,
200 gr mazare,
4 felii ananas (din conserva),
10 rosii galbene , mici, 
sare, piper, 
boia de ardei iute,
o crenguta rozmarin verde,


Preparare:

Am curatat ficateii si i-am spalat in apa rece, pana aramas curata. Apoi i-am pus la fiert, pentru 5 minute in apa cu sare, piper si crenguta de rozmarin. Dupa cele 5 minute i-am scos din apa si i-am prajit , cu o lingura de ulei, in tigaia drycooker. Daca aveti gratar e perfect. Eu n-am , si urmatoarea achizitie in bucatarie va fi o tigaie grill.

Intre timp, am fiert mazarea cu un ardei iute, pentru un gust picant, ce merge de minune cu dulceata ananasului.

Rosiile le-am taiat in jumatate, le-am presarat cu pudra de ardei, iute si le-am prajit cateva minute , pana au prins acea culoare maronie si s-au inmuiat putin.

Ananasul l-am taiat bucati (cel pentru frigarui) iar cel pentru mazare l-am pastrat intreg., dupa care l-am pus in tigaie si l-am rumenit.

Am montat frigaruile alternand un ficatel, o rosie, un ananas. Mazarea am asezat-o pe felia intreaga de ananas.

Am asezat pe farfurie si am servit. Gusturile se imbina de minune si e o reteta e care sigur o voi repeta.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...