miercuri, 27 august 2014

Fiecare vis cu asternutul sau

De cand ma stiu, in casa noastra lenjeriile de pat si pijamalele au avut un rol foarte important. Au fost ani, in care in dulap tronau cu voiosie peste 60-70 lenjerii. Care de care mai vesele, mai colorate sau sobre si apretate.  Aveam pentru toate gusturile si anotimpurile :cu Mos Craciun, cu Iepurasul de Paste, cu flori de primavara, cu animalute, cu stelute, cu desene animate, cercuri, floricele mai mici sau mai mari sau albe si dantelate. Ba am avut chiar si lenjeriii de spital (avea mama o "cunostinta" care-i furniza contra cost) si desi erau urate, simple, mama era foarte incantata de ele ca erau trainice si din bumbac. 

Cu groaza imi amintesc si de lenjeriile apretate, care atunci cand imbracai perna mai-mai ca te taiai in colturile tapene. 

Mama mea avea (si inca are !) mania lenjeriilor. Ori de cate ori avea ocazia cumpara tot ce-i cadea in mana. Nu conta daca nu mai avea loc de depozitare, toate discutiile noastre se terminau invariabil cu "lasa mama, sa fie acolo". 

O admiram de fiecare data calcand lenjeriile imense, dupa moftul si gustul fiecaruia, fara a se plange ca e obosita si n-are chef. Iar seara cand ma bagam in pat mirosul curat si proaspat ma faceau sa adorm linistita si sa am vise pufoase de copil fara griji. 

Si datorita devotamentul ei, de a ne oferi comfort si curatenie, acum ...am dobandit si eu mania lenjeriilor ...colorate. Recunosc nu prea ma atrag cele albe, simple. Nu ma ...caracterizeaza. Le prefer pe cele cu flori, modele si picturi cat de cat nebunatice.

E drept, de cand m-am maritat si m-am aciuat la casa mea, nu am cumparat decat vreo 5 lenjerii, restul le-am "furat" din dulapul mamei . Mereu intru in magazine specifice si frunzaresc toate lenjeriile, de mai au un pic vanzatoarele si cheama paza sa ma scoata cu forta afara, insa nu cumpar de fiecare data. 

Insa, cand GINA (ca de la ea am aflat minunatia de veste) mi-a prezentat lenjeriile de pat Outlet dar si promotia 1+1 Gratis din cadrul Campaniei Summer Black Week am ramas fara cuvinte.  

Au lenjerii atat de colorate si frumoase, expresive, format D, 3-5, satinate, ne-satinate, din bumbac, din dantela, mai mari,  mai mici, special facute pentru a-'i face somnul mai placut . 

Mie mi-a atras atentia aceasta lenjerie.

 Voua care va plac?


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...