vineri, 28 noiembrie 2014

Briose cu cacao si smantana























Luna aceasta, la Provocarea Mistery box challange, gazda, Margareta ne-a pus sa gatim cu oua, smantana sau frisca, lapte, cacao, piept de pui, ceapa, usturoi, rosii iar ingredientul vedeta nuca. Si...am ochit 4 ingrediente dintr-o lovitura (cu tot cu ingredientul vedeta). Putine ingrediente dar....delicioase briose


Ingrediente:

3 oua, 
150 gr smantana,
100 gr miez nuca,
5 linguri cacao, 
1 cana faina, 
5 linguri zahar, 
5 linguri ulei,
1/2 pliculet praf de copt

Preparare:

Am separat albusurile de galbenusuri.

Albusurile le-am batut spuma cu 1/2 lingurita sare si zaharul.

Galbenusurile le-am mixat cu praful de copt stins cu o lingura de otet, dupa care le-am adaugat peste albusuri.

Am adaugat faina, putin cate putin, amestecand cu o lingura de lemn / spatula.

La final am adaugat miezul de nuca (din care am oprit 2 linguri pentru ornarea finala) si smantana. 

Am impartit compozitia in 2 parti egale. Intr-o parte am adaugat cacaoa si am omogenizat. 

Am umplut fiecare forma de briosa cam pe  trei sferturi cu compozitiile (am pus si alba si neagra in acelasi timp) fiecare culoare in jumatatea ei, pentru a obtine briose duo (jumatate albe, jumatate maro), dupa care le-am dat la cuptor.

Dupa aproximativ 15 minute, am presarat pe briose miez de nuca si putin zahar si le-am dat din nou la cuptor pana s-au rumenit.



Un comentariu:

Stefy spunea...

arata tare...apetisant!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...