miercuri, 19 noiembrie 2014

Philips, ajutorul mic dar voinic


Totul a inceput cu completarea unui chestionar Buzzstore in cadrul campaniei de testare Philips. Recunosc ca am pândit efectiv startul campaniei (se vorbise despre ea, cu cateva zile inainte) iar cand a aparut chestionarul l-am completat aproape pe nerasuflate. Am asteptat finalul perioaadei de înscrieri si am verificat lista caştigătorilor . Nu-mi venea să cred, eram unul dintre ei. În maxim 5 secunde mai tarziu sunam deja acasa sa mă laud .
Am aşteptat cu nerăbdare curierul (un week-end intreg, va daţi seama??), am înşfăcat coletul şi am gonit pâna acasa cu sufletul la gura. L-am desfăcut si cand am vazut ce era in cutie n-am fost în stare să exclam decat ...wooooaaawwww !! Dar în minutele urmatoare cautam prin cutie dupa instructiuni. Mi s-a parut muult prea complicat de utilizat. Si mai ales, ca nu e inca al meu, cu acte in regula (dar va deveni daca ma ajutati voi) l-am utilizat cu teamă.


Detaliile tehnice despre statia de calcat , oferite de producator sunt 100% adevarate. Chiar este un produs demential (cum îmi place mie sa spun) cu care:
  • reduceţi de două ori timpul de călcare cu abur de înaltă performanţă. Aburul pătrunde în profunzimea ţesăturii, făcând călcatul mai rapid şi mai uşor, chiar şi pe articole vestimentare dificile. Cu cât folosiţi mai mult abur, cu atât călcaţi mai bine şi mai repede.
  • puteţi călca aproximativ 2 ore fără întrerupere, datorită rezervorului de apa de 1,7 l . Si credeti-ma dupa 2 ore de indreptat cute la haine, meritati o pauză.
  •  puteți așeza talpa fierului pe husa mesei de călcat , întotdeauna în siguranță. Nu deteriorează nici masa de călcat, nici hainele. Are un design ideal, care il face usor de utilizat si nu te doare incheietura mainii de la miscarile dute-vino. 
  • are un sistem de fixare foarte sigur, ce face statia usor de transportat,
  • poti calca orice fel de tesaturi fara a fi nevoita sa schimbi temperatura in functie de ţesatura calcata,
  • are un sistem anticalcar care te scapa de grija depunerilor de calcar, indiferent de apa folosita (desi se recomanda apa distilata sau apa plata, pentru a lungi durata de viata a filtrului).
Specificatiile tehnice detaliate le gasiti pe site-ul Philips si trebuie studiate pentru a vă convinge 100% ca merita pana la ultimul banut.

Si inca un plus....jucaria , monstruletul de carpe, a devenit adorata fie-mii, motiv pentru care doarme cu el in pat :).

Vechi si nou
Si dovada ca orice barbat poate fi convins sa calce ... haine !!!


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...