Chiftele din dovleac


Aceste chiftele s-au nascut dupa vreo 4 zile, la cina (singura masa pe care, din pacate, o iau impreuna cu familia) am avut carne de pui cu cartofi (diferite variante : piure, natur, prajit...etc) si-am zis "gata, in week-end intram la meniu ovo-lacto-vegetarian". Si cum sunt fan dovleac, asta a fost. 


Ingrediente:

 2 cartofi,
1/2 dovleac placintar 
1 ceapa, 
3catei usturoi,
2 oua, 
4 linguri faina grau, 
4-5 fire patrujel verde, 
sare-piper.


Preparare:

Am curatat dovleacul si cartofii, i-am dat prin razatoarea mare, dupa care i-am pus la scurs. (lasa f.multa zeama).

Am taiat o ceapa marunt si am calit-o, impreuna cu cateii de usturoi zdrobiti.

Am adaugat ceapa peste dovleacul scurs. Am adaugat cele 2 oua, sa se lege compozitia si faina de grau. Am condimentat dupa gust si am amestecat.

Am adaugat si patrunjel verde tocat marunt.

Am format bile pe care le-am aplatizat si le-am prajit in ulei incins, pana au capatat o culoare galbui aramie.

Am scos pe un servet de hartie pentru a elimina surplusul de ulei si am servit.




Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei