Parada ”Week-end cu spor” , ianuarie 2017

De ceva ani, cam de când a luat ființa-n blogogsferă această noua provocare, mi-am facut un ritual de a fi ”gazda de ianuarie”. E un fel de lait motiv, asa că nu am cedat locul nici cand am fost rugata sa fac un schimb. Si daca-i sfarsit de luna e rost de parada. Gospodine numai una si una, retete care mai de care mai de soi si mai gustoase (ca doar am fost sursa de inspiratie :)  )
Eu va multumesc dragele mele pentru participare, pentru-ca nu renuntati la aceasta traditie frumoasa de a ne cunoaste mai bine (chiar si numai online, desi eu mi-am propus ca anul asta sa fac o vizita- fie ea si f.f. scurta- la Galati), de a ne rasfoi blogurile, de a ne aprecia munca si de ce nu, de a spune cateva cuvinte frumoase despre noi.

Si sa incepem parada,  zic !

Oana ne-a adus o delicioasa salata de ciuperci cu maioneza si usturoi

Sidy ne-a invitat la o farfurie de ciorba de cartofi cu tarhon si afumatura

Lubita  ne-a adus desertul, o prajitura cu visine si cirese amare

dar si un pranz delicios - chiftele de ton si salsa de porumb

Cristina a venit pentru inceput cu un cozonac unguresc cu nuca si merisoare



si ne mai "ameninta" cu cateva retete delicioase
PS...au venit repejor retele :)

tort rapid cu fructe





Elena a pregatit tot un desert, o budinca de orez cu portocale


Margareta a preparat un delicios bors din cocos de tara

Laura a venit cu putina intarziere dar a adus niste briose cu portocale  delicioase .

Si cam acestea au fost retetele participante ! Eu va multumesc din nou.
 Jos palaria !

Comentarii

Elena Bite a spus…
Numai bunatati!!!! Mi s-a facut foame instant :)
Multumim pentru gazduire! :)
Minunata parada. Promit ca aduc repejor si cele doua retete promise! ;) Felicitari! :-*
Oana D. a spus…
Multumesc pentru onoare de a fi prima in aceasta parada, desi n-as zice ca eu am venit cu prima reteta, dar poate ma insel :) Felicitari culinareselor participante si la cat mai multe bucate gustoase tuturor!
stefy a spus…
participante putine, dar retete delicioase! multumim pentru gazduire!
Lubita Iancu a spus…
Frumoasă paradă si delicioasă! Multumim Monica pentru găzduire!
Sidonia Toncean a spus…
Frumoasa parada lunii ianuarie ! Multumim de gazduire Monica draga...deci anul viitor in ianuarie ...tot tu ?
Mult succes !
Monica Horoiu a spus…
Sidonia....tot eu daca ajungem sanatosi

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei