miercuri, 1 februarie 2017

Salata de orez cu legume si ardei iute


Daca va spun ca orezul din reteta ce urmeaza sa v-o prezint este orez alb, normal, ma credeti ? Eu sper ca da, desi daca nu as sti eu as paria ca e orez brun sau mai stiu eu ce alta specie. Ei bine, am adaugat la fiert niste hribi, care spre surprinderea mea mi-au transformatul orezul din alb in maro.


Ingrediente:

200 gr orez, 
300 gr hribi (puteti folosi insa orice fel de ciuperci va plac), 
100 gr mazare, 
1 morcov, 
1/2 ardei gras rosu, 
2 ardei iuti (murati),
o legatura patrinjel, 
sare, piper, ulei.


Preparare:

Intai de toate fierbem orezul, care este baza pentru salata.
Punem orezul si 2 cesti de apa intr-un vas pe aragaz. Eu am adaugat de la inceput si hribii deoarece erau congelati (se pare insa ca prin fierbere, hribii si-au transferat putin din culoare). Lasam sa fiarba pana absoarbe tot lichidul apoi oprim focul. 

Transferam orezul intr-un castron si adaugam restul ingredientelor. ( morcovul si ardeiul taiat cubulete,  ardeii iuti taiati rondele. )
Eu am ales ardeiul iute murat pentru a mai stopa din iuteala, dar daca va place gustul picant puteti folosi si ardei iute proaspat.

Condimentam cu sare si piper dupa gust. 

Adaugam 2 linguri de ulei, omogenizam. 

Inainte de servire presaram patrunjel din belsug. 

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...