Salata de orez cu legume si ardei iute


Daca va spun ca orezul din reteta ce urmeaza sa v-o prezint este orez alb, normal, ma credeti ? Eu sper ca da, desi daca nu as sti eu as paria ca e orez brun sau mai stiu eu ce alta specie. Ei bine, am adaugat la fiert niste hribi, care spre surprinderea mea mi-au transformatul orezul din alb in maro.


Ingrediente:

200 gr orez, 
300 gr hribi (puteti folosi insa orice fel de ciuperci va plac), 
100 gr mazare, 
1 morcov, 
1/2 ardei gras rosu, 
2 ardei iuti (murati),
o legatura patrinjel, 
sare, piper, ulei.


Preparare:

Intai de toate fierbem orezul, care este baza pentru salata.
Punem orezul si 2 cesti de apa intr-un vas pe aragaz. Eu am adaugat de la inceput si hribii deoarece erau congelati (se pare insa ca prin fierbere, hribii si-au transferat putin din culoare). Lasam sa fiarba pana absoarbe tot lichidul apoi oprim focul. 

Transferam orezul intr-un castron si adaugam restul ingredientelor. ( morcovul si ardeiul taiat cubulete,  ardeii iuti taiati rondele. )
Eu am ales ardeiul iute murat pentru a mai stopa din iuteala, dar daca va place gustul picant puteti folosi si ardei iute proaspat.

Condimentam cu sare si piper dupa gust. 

Adaugam 2 linguri de ulei, omogenizam. 

Inainte de servire presaram patrunjel din belsug. 

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei