marți, 28 februarie 2017

Martisoare cu suflet


Peste o zi vine oficial Primavara ! Cel putin in calendar si pe strazile orasului se vede asta. Zeci de tarabe cu martisoare si cosulete de flori. Colorate si vesele. Si daca mai sunt si cateva raze de soare totul prinde viata. 

Anul acesta ne-am hotarat sa nu mai cumparam martisoare. Vrem sa le facem noi. Asa vesele , ingramadite sau strambe, cum or iesi, dar vor fi din suflet facute, cu drag si tinand cont de persoana careia il oferim. 

O activitate minunata pentru copiii mici si mari.


Aprovizionarea cu cele necesare alm facut-o de pe Portokal . Simplu si rapid. 





Materiale:

figurine din spuma autoadeziva ( fluturi, buburuze, flori etc. - 7,00-19,00 lei /setul)
carton colorat (0,30 lei/coala), 
snur de martisor (0,15 lei /buc.)
foarfec zimtat, 
capsator&capse

chef de joaca

Intai de toate am taiat cartoanele la dimensiunile dorite apoi am trecut la lipit figurinele din spuma dupa chef si imaginatie. 

Am invatat sa tinem doua degetele departate si sa facem fundite din snurul de martisor.



Am capsat funditele alaturi de fluturasi. 

Designerul si-a pus semnatura pe fiecare creatie in parte , cu mult drag si suflet. 


Acum, poa` sa vina Primavara cu alaiul ei de flori, noi suntem pregatite sa o primim in case si in suflete. 



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...