joi, 22 noiembrie 2018

Negresa de post cu fructe tropicale


Înainte de prima zăpadă de anul acesta, am adunat din grădină, ultimile căpșuni. Mici, de un roșu puternic și aromate cum nu se poate. Nici multe, nici puține. Dar numai bune să dea culoare negresei mele de post.

E un desert foarte gustos și aromat și de ce sa nu recunoastem usor de pregatit. Si aproape imposibil sa nu iasa.


Ingrediente:

1 cana zahar,
1/2 cana ulei,
1 cutie fructe tropicale SunFood,
4 linguri cacao neagra,
2 cani faina,
1 plic praf de copt,
1/2 esenta de vanilie


Preparare:

Punem toate ingedientele intr-un bol (nu conteaza ordinea) si amestecam bine.

Turnam compozitia într-o tava tapetata cu hartie de copt si unsa cu putin ulei cu pensonul  / pana de gâsca / ce aveti in dotare. Folosind fructe din compot, nu am mai avut nevoie de apă în compoziție (am turnat siropul).

Dam tava la cuptorul incins in prealabil cam 30 minute (sau pâna trece testul scobitorii daca va e mai usor).


Scoatem tava din cuptor, lasam la racit, portionam si pudram cu zahar vanilat.




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...