duminică, 27 ianuarie 2019

Salata de dovleac copt cu sfecla rosie si ardei iute



Ca mi place dovleacul cred ca v-am mai spus. Insa , pana acum ceva vreme nu m-am gandit ca as putea sa-l pun in valoare si altfel decat in supe crema sau piureuri. Daaaar, a venit si vremea asta. Dupa cum va povesteam in  jurnalul meu de dieta am inceput o mini-lupta cu niscaiva kg in plus, asa ca masa de pranz a devenit salata de la pranz. Incerc astfel sa fac cat mai multe combinatii sa nu mi se "acreasca" de la verdeata.

Si uite asa a aparut aceasta salata. Si vor mai urma cateva.


Ingrediente:

dovleac copt, 
1/2 sfecla rosie coapta,
salata verde, 
1/2 ardei iute rosu
sare, piper, putin ulei de masline



Preparare:

Coacem dovleacul si sfecla, pentru 40 minute, apoi le curatam si le taiem cubulete.

Taiem frunzele de salata si ardeiul iute .Mie imi place la nebunie combinatia dintre dulceata dovleacului si iuteala ardeiului, dar daca nu sunteti fan iute puteti renunata la ardei.

Presaram putin ulei de masline, asezonam cu sare si piper dupa gust si cam asta e.

La final am presarat putine seminte de susan negru.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...