marți, 5 noiembrie 2019

Mancarica de naut



Personal, m-as putea lipsi oricând de carne. Nu cred ca i-as simti lipsa, insă am în familie 2 carnivori convinsi care atunci cand nu primesc măcar o bucătică mica de carne simt ca-s la pedeapsă și ma întreabă ”cu ce am gresit de nu avem carne?”.
Azi e una din zilele cand am gatit fără carne. Am pregatit o delicioasa mancarica (sau sa-i zic tocana) de năut și alte legume, în care am valorificat ultimile legume culese din mica noastra gradina.



Ingrediente:

300 gr năut,
100 gr păstai,
1 vanata mica,
1 morcov,
1 ardei gras verde,
1 ardei kapia rosu,
 1 felie de dovleac (cam 200 gr) placintar,
1 ceapă,
1 lingura bulion,
o legatura patrunjel verde, 
piper, 
2 cuburi vegeta -  primite spre testare de la #buzzvegetacub #DeBunGust


Preparare:

Am avut năut uscat pe care l-am pregatit după cum v-am explicat mai pe larg aici (întâi pus la înmuiat apoi fiert). 

Am spalat și curatat legumele. 
Morcovul l-am dat prin razatoare, ardeiii i-am taiat fâșii iar restul legumelor le-am tăiat cubulete.

Am fiert năutul 1 ½ după care am adăugat și celelalte legume tăiate cubulețe și am mai fiert înca 30 minute. 

Am adăugat piperul  și cuburile de vegeta și am mai dat câteva clocote. 

Am oprit focul, am presarat pătrunjelul tocat și am servit. 


S-aveți pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...