miercuri, 9 martie 2011

Piept de pui Kiev

Ingrediente:Preparare:
1 piept pui dezosat si depielat
100 gr unt la temperatura camerei
1 capatana de usturoi pisat
1 legatura patrunjel
100 gr pesmet
100 gr faina
6 linguri ulei (pt prajit)
2 oua
sare si piper


Untul moale se amesteca cu legatura de patrunjel tocata marunt, usturoiul si dupa gust sare si piper.
Pieptul de pui, spalat si uscat cu servetele de bucatarie, se taie in 2 bucati pe verticala.Cu ajutorul unui cutit ascutit si cu lama lunga se face un buzunar (pe toata lungimea pieptului fara a taia pana la margini) in interiorul fiecarei bucati de piept de pui.
Untul aromat se toarna intr-o punga si se dirijeaza totul catre coltul taiat al pungii care va fi introdus in interiorul pieptului de pui pentru a umple buzunarul creat. (de lene, eu l-am umplut cu mana). Dupa ce am terminat de umplut pieptii se sigileaza orificiul cu scobitori. Apoi se aseaza pe o farfurie, se acopera cu folie alimentara si merg la frigider timp de 30 min pentru a se intari untul si a nu curge atunci cand il vom pune la prajit.

Intre timp in 3 boluri separate se aseaza faina care se asezoneaza cu sare si piper, oul batut bine si pesmetul.
Pieptii se scot din frigider si se dau pe rand prin faina, ou si pesmet.
Intr-o tigaie antiaderenta se incinge uleiul si apoi se prajeste pieptul de pui Kiev.Se prajesc circa 5-6 min pe fiecare parte. Cand sunt gata rumeniti se scot pe o farfurie tapetata cu servetele de bucatarie pentru a absorbi excesul de ulei.
Inainte de a-i servi nu uitati sa scoateti scobitorile. Eu am uitat, si ....am mestecat vreo cateva.
Noi l-am servit cu garnitura de spanac. Mmmmm, o bunatate !!! 
Va doresc pofta mare !!!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...