sâmbătă, 19 martie 2011

Supa din cocos de tara

Eu nu sunt un suporter inrait al borsului/ciorbei cu carne (al celorlalte "modele" , gen cu cartofi, cu legume etc. da), insa cand vine vorba de carne si mai ales de pasare prefer sa fac supa, nu ciorba / bors. Si cum de asta data am avut la dispozitie un cocos de curte (deci crescut bio) am hotarat sa fac o supa .
De data asta nu va pot spune un pret aproximativ, pentru-ca nu stiu cat costa o oratanie de curte in piata, in galantar.

Ingrediente:
carne de pasare de tara/curte (cat va lasa inima....eu am pus tot cocosul pt.ca nu era exagerat de mare)
2 buc pastarnac,
2 buc morcov,
2 cepe,
condimente.

Preparare:
Am pus oala cu apa la fiert si am adaugat legumele (taiate in bucati mari, ca asta a fost cerinta familiei...cica sa simta gustul) si carnea, condimentand dupa gust cu delikat si piper.
Am lasat la fiert cam 1 ora, intrucat fiind "cobaie de tara" ajunsa la maturitate in aproape un an, carnea  fierbe mai greu decat puiul/gaina din magazin, care a acrescut in 2-3 luni maxim.
Cam asa arata la final... e mai galbena, datorita carnii de cocos de tara.Va doresc pofta buna !!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...