Supa din cocos de tara

Eu nu sunt un suporter inrait al borsului/ciorbei cu carne (al celorlalte "modele" , gen cu cartofi, cu legume etc. da), insa cand vine vorba de carne si mai ales de pasare prefer sa fac supa, nu ciorba / bors. Si cum de asta data am avut la dispozitie un cocos de curte (deci crescut bio) am hotarat sa fac o supa .
De data asta nu va pot spune un pret aproximativ, pentru-ca nu stiu cat costa o oratanie de curte in piata, in galantar.

Ingrediente:
carne de pasare de tara/curte (cat va lasa inima....eu am pus tot cocosul pt.ca nu era exagerat de mare)
2 buc pastarnac,
2 buc morcov,
2 cepe,
condimente.

Preparare:
Am pus oala cu apa la fiert si am adaugat legumele (taiate in bucati mari, ca asta a fost cerinta familiei...cica sa simta gustul) si carnea, condimentand dupa gust cu delikat si piper.
Am lasat la fiert cam 1 ora, intrucat fiind "cobaie de tara" ajunsa la maturitate in aproape un an, carnea  fierbe mai greu decat puiul/gaina din magazin, care a acrescut in 2-3 luni maxim.
Cam asa arata la final... e mai galbena, datorita carnii de cocos de tara.Va doresc pofta buna !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei