duminică, 27 martie 2011

Tarta cu morcov si portocale

Cu gandul la ceva dulce, dar mai "altfel" decat de obicei, mi-a venit trasnita idee sa fac o tarta cu morcov si portocale. Si unde mai pui, ca, cu ocazia asta mi-am testat noua achizitie: tigaia dry cooker (atat de laudata la TV). Pot sa spun ca e ok, isi merita banii. 
Dincolo de aspectul  foarte colorat si imbietor si la gust a iesit foooarte buna (cel putin asa au afirmat cei care au gustat-o). 

Ingrediente:
1 morcov (mai mare)
2 portocale,
2 oua,
200 gr unt,
200 gr faina,
100 gr zahar,
150 ml lapte

Preparare:
Se pun intr-un vas ouale, laptele, faina, zaharul si untul si se amesteca (cu mixerul de preferat) pana se obtine o crema un pic mai groasa ca cea pentru clatite.
Fructele si legumele (adica portocalele si morcovul) se taie felii / cubulete potrivite ca marime.
Se toarna compozitia in tava (in cazul meu fara  a o unge cu ulei sau tapeta cu faina, ca asa spune in reclama), se adauga fructele si sa da la cuptorul preincalzit , la foc mediu, pentru aproximativ 35-40 minute.
Se scoate din tava, se lasa la racit si se serveste !!! Va doresc pofta buna !!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...