Piept de curcan marinat si cuscus aromat


Ingrediente (pt.2 persoane):
4 bucati piept de curcan - cam 350 gr,
100 gr cuscus,
1 legatura patrunjel,
1 lamaie,
sare , piper

pt. marinata:
cateva boabe piper verde,
1 ardei iute tocat marunt,
50 ml suc de rosii/bulion,
1 lingurita frunze salvie uscate, tocate,
1 lingurita zahar/miere,
1 lingurita zeama lime

Preparare:
Am amestecat ingredientele pt marinata si am pus bucatile de piept in ea. Am lasat la intrepatruns aromele, intr-un loc rece si intunecos (adica-n frigider) vreo 2 ore.
Dupa aceasta lunga asteptare am pus carnita si sosul intr-un vas ce a mers la cuptor pentru vreo 40 minute.
Intre timp am pregatit cuscusul  pe care l-am aromatizat cu zeama de lamaie, condimente si patrunjel verde tocat marunt.
Pofta buna dragilor !!!!









Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei