vineri, 26 aprilie 2013

Piept de curcan marinat si cuscus aromat


Ingrediente (pt.2 persoane):
4 bucati piept de curcan - cam 350 gr,
100 gr cuscus,
1 legatura patrunjel,
1 lamaie,
sare , piper

pt. marinata:
cateva boabe piper verde,
1 ardei iute tocat marunt,
50 ml suc de rosii/bulion,
1 lingurita frunze salvie uscate, tocate,
1 lingurita zahar/miere,
1 lingurita zeama lime

Preparare:
Am amestecat ingredientele pt marinata si am pus bucatile de piept in ea. Am lasat la intrepatruns aromele, intr-un loc rece si intunecos (adica-n frigider) vreo 2 ore.
Dupa aceasta lunga asteptare am pus carnita si sosul intr-un vas ce a mers la cuptor pentru vreo 40 minute.
Intre timp am pregatit cuscusul  pe care l-am aromatizat cu zeama de lamaie, condimente si patrunjel verde tocat marunt.
Pofta buna dragilor !!!!









Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...