Tort BB si crema de iaurt

Dupa secole de lupte, mofturi si figuri la mancare..carora le-am pus capat (sau am incercat) prin "nu-ti revii, nu-ti fac nimic dulce" zilele astea mi-am calcat pe inima si am facut un "tort BB" ...adica un tort cu blat de biscuiti...bineinteles insotit de amenintarea "altceva nu mai primesti" :P  (oare ma mai crede??)
Ingrediente:
Blat:
250 gr biscuiti (eu am folosit de la bucuria si astfel n-am mai pus zahar),
250 gr unt,
1 esenta (de vanilie, in cazul meu)

Crema:
300 ml frisca lichida,
300 ml iaurt de fructe (de banane in cazul meu)
1 plic gelatina, 
apa.


Biscuitii se sfarama (eu i-am pus intr-o punga pe care am invelit-o intr-un prosop apoi i-am luat la bataie cu sucitorul de aluat) bine de tot si apoi se amesteca cu untul si esenta. Daca alegeti biscuitii obisnuiti puteti adauga in blat si 2-3 linguri de zahar.
Se tapeteaza o forma de tort cu peretii detasabili cu folie alimentara, se asaza aluatul de biscuiti in forma si se niveleaza bine. Se pune la frigider o ora.

Crema:
Frisca se bate si apoi se amesteca cu iaurturile si gelatina hidratata intai in cele 3 linguri de apa si topita pe baie de aburi. Se aseaza crema in forma, peste blatul de biscuiti , se niveleaza bine de tot si se da la rece 2 ore. Se scoate apoi, se detasaza peretii formei si se orneaza tortul cu putina ciocolata rasa.

Pofta mare.

Comentarii

stefy a spus…
asa desert vreau si eu!!!
Paula Gafitescu a spus…
Daca fac si eu mofturi la mancare...primesc o feliuta de tort? :)
Monya a spus…
@Paula....sigur ca da !! :D...
Monya a spus…
@Stefy....cu drag, oricand.
Micmic ro a spus…
Superb blog . Felicitari!
MICMIC | Magazin haine, jucarii pentru copii si bebelusi.
www.micmic.ro

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei