vineri, 6 decembrie 2013

Pancakes cu dovleac caramelizat

Ingrediente:
2 oua,
un pahar de faina
un pahar de lapte
50 gr unt topit
3 linguri de zahar brun
putina sare
1/2 lingurita praf de copt
250 g dovleac placintar 
4 linguri de nuca macinata
1/2 lingurita scortisoara
1/2 lingurita nucsoara

Preparare:

Am dat dovleacul prin razatoare si l-am calit in tigaie in 40 gr unt împreuna cu scortisoara si nucsoara.. Peste dovleacul fierbinte am adaugat zaharul si am lasat la foc mic, cam 15 minute, până la caramelizarea acestuia.

Intr-un bol am mixat ouale apoi am adaugat dovleacul calit.
Peste acesta am adaugat laptele si untul topit(cele 10 gr ramase , adica aproximativ o lingura).
Separat  am amestecat faina cu sarea si praful de copt, apoi le-am incorporat in compozitia lichida. La final, am adaugat nuca macinata.

Intr-o tigaie  unsa cu un strop de ulei, am pus cate un polonic de compozitie, fara a o intinde ca la clatite (am lasat-o fix asa cum a ramas cand am turnat-o din polonic).
Le-am copt cate 1 minut pe fiecare parte.

Le-am servit cu miere de albine şi miez de nuca.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...