luni, 23 decembrie 2013

Paste negre cu codite de raci si rosii cherry

 Ingrediente:
250 gr paste negre (cu nero di sepia)
200 gr codite decorticate de raci de Jijia (un fel de creveti autohtoni),
10 rosii cherry,
4-5 fire patrunjel,
1 pahar vin alb,
2-3 catei usturoi,
sare, piper

 Preparare:
Am pregatit sosul.
Am fiert coditele de raci, apoi le-am sotat intr -o tigaie.
Am adaugat rosiile taiate in jumatate, cateii de usturoi feliati si am condimentat dupa gust.
Am turnat vinul , am acoperit si am lasat la foc mic pana a scazut.

Intre timp am fiert pastele, dupa instructiunile de pe ambalaj.

 Am amestecat pastele cu sosul si am servit cu putin patrunjel verde.
 Si desi e prima oara cand le prepar pot sa spun ca mi au placut maxim.

2 comentarii:

adnia spunea...

Craciun fericit alaturi de cei dragi!

Alexandrina spunea...

Sarbatori fericite! Un Craciun cu pace in suflet, cu ganduri pozitive si un an 2014 mai bun!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...