luni, 2 decembrie 2013

Salata de ton

Tot din categoria concursuri, va prezint astazi o Salata de ton cu care particip la Concursul Sun food organizat pe blogul Retete Culinare Laura Adamache.
Ingrediente :

salata:
1 conserva ton (maruntit) in suc propriu Sun food,
1 lingurita capere,
2 linguri maioneza,
1 ceapa verde,
2-3 fire marar verde
1/3 lamaie (sucul)
sare, piper

maioneza:
2 galbenusuri fierte tari
1 lingurita ulei de masline
1 lingura rasa mustar dijon
sare
1 lingurita suc de lamaie

PS : am renuntat la branza intrucat kinder-ul din dotare e alergic, in schimb am tocat marunt si albusurile de ou.


Preparare:
Am scurs tonul de sucul propriu si l-am amestecat cu ceapa tocata, caperele, mararul si zeama de lamaie, condimentand cu sare si piper. 

Am trecut la maioneza.
Intr-un vas am pus galbenusurile, mustarul si zeama de lamaie si am mixat bine de tot.

Am adaugat maioneza peste ton si am omogenizat.

Am servit pe felii de paine prajita.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...