Ceai de ghimbir, remediul natural miraculos de bun la toate


Am racit. Acum primavara. Dupa ce toata iarna m-am tinut baţoasă si-am fugarit toti virusii a venit si randul meu. Am racit. Da" raceala nene nu gluma. Cu tuse de toate felurile, nas infundat, raguseala, dureri de gat, frisoane, stari de ameteala si lesin...n-am ratat nimic. Dupa ce-am dat un pumn de bani si am testat mai toate pastilele si siropurile minune, am aflat de ceaiul miraculos de ghimbir. L-am testat si pot sa spun ca functioneaza. A doua zi eram pe picioare. Nu chiar nouă dar muuult mai bine .... Iar pentru asta ai nevoie de 3 ingrediente (relativ ieftine in comparaţie cu hap-urile): ghimbir, miere si lamaie.


Ingrediente:
ghimbir (vreo 4 cm),
2 linguri miere de albine,
1 litru apa. 

Preparare:

Se pune apa la fiert.

Ghimbirul se curata de coaja si se razuieste.

Cand clocoteste apa, se adauga ghimbirul si se opreste focul. Amestecam energic si acoperim vasul . Dupa 5 minute, strecuram lichidul, adaugam mierea de albine si servim. 

Se poate adauga si zeama de lamaie.


Daca esti racit trebuie sa-l bei cat mai fierbinte (chiar cu riscul de a te frige la limba), insa face minuni. Ajuta la ameliorarea imediata a durerilor de gât şi a tusei seci sauproductive

Pentru improspatarea respiratiei dupa masa, trebuie consumat rece (eventual si cu 2-3 cuburi de gheata si ceva menta proaspata).

Atentie !!! Cica este si un puternic afrodisiac. Cum cine?? Ghimbirul. :)


Aceasta postare merge la Provocarea "Cutia misterelor" 
 lansata de Cerasela care luna aceasta este si gazda de onoare. 


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei