Parada Provocarii secrete, aprilie 2014

Provocarea secreta de luna aceasta arata cam asa (in ordinea sosirii retetelor):
Oameni faini, retete speciale.

1. Ioana a pregatit un delicios curry de cartofi si conopida dupa reteta  Claudiei



2. Mihaela a ales sa ne incante cu o prajitura tavalita dupa reteta fetelor de la Transylvaniankitchen

3. Ioana ne-a delectat cu sarmale cu soia ciuperci si quinoa cu indicatii speciale de la Adela

4. Kadia a pregatit un delicios tort de biscuiti cu iaurt si zmeura de pe blogul Furnicutzei (adica al meu) . Trebuie sa recunosc ca atunci cand am vazut reteta am ezitat...si m-am intrebat cateva clipe cand am gatit eu asa ceva. Multumesc !!

5. Adela ne-a facut pofta de primavara cu a sa rulada cu mere si piersici inspirata din Micuta bucatarie a Ramonei. Mica-mica, dar delicioasa !

6. Cristina a venit la parada cu un macrou umplut cu usturoi verde de la Sisterskitchen.

7. Geta a pregatit o musaca de cartofi - greek style de la Lili din bucatarie

8. Claudia a venit cu o ciorba radauteana de curcan, reteta furata de la Iuliana

9. Andreea a adus desertul , niste briose cu portocale delicioase incercate si de Panseluta-violet (adica Geta)

10. Elena ne-a facut o pofta incredibila de tiramisu  de la Ioana

11. Iuliana ne-a ademenit cu un mousse de capsuni dupa reteta Aurei

12. Iuliana Florentina tagliatelle din dovlecei si morcovi dupa modelul celor pregatite de Cerasela
13. Lacramioara ne-a prezentat un ademenitor hummus cu menta dupa reteta Elenei

14. Daniela a venit la parada cu clatite de ciocolata dupa reteta harnicutei Stefania

15. Iulian a preparat o delicioasa  prajitura cu nuca la fel de buna ca cea pregatita de Daniela

16. Laura ne aduce tot un desert bomboane din curmale si cocos  din bucataria Gabrielei

17. Ioana a pregatit doua retete , mai exact cartofi la cuptot si smoothie de pe blogul Mihaelei

18. Cerasela a adus la parada o bagheta cu file de hering afumat de la Lacramioara

19. Aura a pregatit o salata de vara cu naut din mansarda cu bunatati a Ioanei.

20. Stefania ne-a prezentat cateva gogosi inelate ademenitoare dupa ce a vizitat bucataria virtuala a Iulianei

21. Lili a venit la parada cu o  tocanita de vitel cu ciuperci  de la Cristina

22. Paula ne-a adus o delicioasa rulada cu capsune si frisca de la Iulian & Cornelia din bucatarie.

23. Ramona mi-a facut o pofta teribila de porc chinezesc  de la Ioana

24.Eu am pregatit o paine impletita cu iaurt si seminte  prin combinarea a doua retete de pe blogul  Kadiei

Va multumesc tuturor pentru participare.

Comentarii

Micky Apostu a spus…
Frumoasa parada! Ador provocarea asta :)
pansy a spus…
Imi place parada ! Zic si eu ca Micky !
Monya a spus…
Va multumesc. E frumoasa provocarea, datorita tuturor celor care participa.
Elena Toma a spus…
Ce frumoasa si delicioasa parada! Multumim de gazduire si deja am retinut ceva idei reinventate in mod inedit, inclusiv painica ta, Monica. Felicitari tuturor!
Monya a spus…
Multumim pentru cuvintele frumoase Doamna Elena.
aura carolina a spus…
O parada foarte frumoasa.Multumesc
Monya a spus…
Aura, multumesc pt participare.

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei