Salata de surimi



La Provocarea "week end cu spor" de octombrie,  salata cu surimi a Lubitei a fost alegerea mea. Si buna alegere am facut. A fost absolut delicioasa. Si ...cu de toate. Asa ca va invit si pe voi sa o incercati. 

Despre Provocare cred ca ati aflat deja. Daca nu va reamintesc ca este deschisa tuturor si ca, Stefania - initiatoarea provocarii, a facut o treaba strasnica cu ideea ei. Trebusoara e mai mult decat simpla: gazda iti da 3 categorii de retete din care tu - participantul,  tre` sa ti alegi una, sau daca vrei cat mai multe si sa o / le reproduci cum stii tu mai bine si cu mare indemanare. Iar reteta o postezi pe blog /pagina de FB / sau o trimiti pe mailul gazdei daca n-ai blog /pagina FB doar in week-end (sambata sau duminica adicatelea).

Despre Lulu si ale sale povesti din bucatarie numei de bine. Un blog complex , cu retete cu suflet, aranjate frumos pe categorii. E imposibil sa nu gasesti ceva pe placul tau. Trebuie doar sa ai timp..ca...retetele-s cu nemiluita. 


 Ingrediente:

200 gr surimi, 
100 gr masline engre,
2 cartofi,
3 cozi telina, 
3 oua,
2 cepe verzi, 
sare, piper, ulei


Preparare:

Am fiert cartofii si 2 oua, 

Am taiat cubulete marunte toate ingredientele si am condimentat dupa gust. 

Din galbenusurile de ou am facut maioneza pe care am adaugat-o peste restul ingredientelor. 

Am amestecat si am servit.

Simplu de preparat si delicioasa.



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei