marți, 20 martie 2018

Oua personaj


Se apropie Paştele, cu paşi mari, şi am profitat de ocazia oferită de Carmin by Dr.Oetker (care au pus la bătaie 5 biciclete pentru cele mai votate 5 ouă) de a desena câteva ouă simpatice si amuzante.  Cu doar un plic de vopsea am obţinut 10 ouă violet, pe care le-am transformat în figuri amuzante (iepuraşi, bebeluşi, pitzi de oraş ...fiecare după imaginaţie ) .
A fost o activitate frumoasă, la care a participat toată familia (muncă în echipa cum se spune) .  Au fost şi câteva ciufulite care nu au mai ajuns la pozat ( kinder-ul din dotare a vrut să „dăm cioc”)
Per total, ne am distrat şi ne-am înscris şi la concurs, aşa că, dacă vă lasă inima să ne votaţi , o puteţi face aici : Mustăcioşii –Monica Horoiu (astia suntem noi) şi vă rămânem recunoscători. Orice vot ne tine în cursă. 


Avem nevoie de :

1 plic vopsea ouă,
10 ouă,
1 lingura otet,
hârtie creponată,
hârtie albă, lipici, foarfec,

creioane colorate



 Întâi de toate fierbem ouăle 8-10 minute, apoi preparăm vopseaua conform instrucţiunilor de pe plic.
Scufundăm ouăle 5-6 minute în vopsea (să fie complet acoperite). Le scoatem pe servetele şi le lăsăm să se usuce.

Desenăm pe hârtie modelul oului şi-l colorăm. Decupăm şi lipim pe ou.

A fost o activitate faină, la care ne-am întrecut unii pe alţii „oul meu e main frumos”, „ba nu, al meu e” . Am ras, ne-am distrat iar rezultatul a fost pe masura.
 



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...