vineri, 6 iulie 2018

Placinta cu urda si marar


Ce faci cand prin frigider /congelator mai găseşti rătăcite câteva bucăţele de brânză şi o foaie de aluat?? Plăcintă bineînţeles. Sau bulete de brânză după reţeta de aici.

Eu am ales să fac plăcintă de tura asta, fiind numai bună de luat la pacheţel la serviciu , pe vremea asta călduroasă. Mai pui în caserolă o rosie şi ai un prânz delicios şi sănătos. 


Ingrediente:

300-400 gr brânză (eu am avut urda)
2-3 fire ceapă verde,
2 fire usturoi verde,
1ou,
câteva fire mărar ,
sare, piper (după gust)


½ foaie aluat foietaj


Preparare:

Tăiem mărunt toate verdeţurile.

Într-un castron încăpător punem brânza, puăle şi verdeţurile şi amestecăm.

Întindem foaia de aluat şi punem compoziţia de brânză într-un strat omogen şi generos.

Rulăm şi aşezăm într-o tavă de chec. Ungem cu ou bătut, presărăm seminţe după gust (susan, mac, in). Dăm tava la cuptorul încins în prealabil la 180 grade, pentru 45-50 minute.


Lăsăm să se racească şi feliem.




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...