luni, 4 iulie 2016

Salata de bureti cu masline si telemea


In familia noastra, in ultima vreme, nu trece o zi fara salate. Fie ele salate pe post de garnituri, fie salate ce constituie efectiv o masa in sine, asa cum este si cea de azi. O salata cu ingrediente putin ciudat combinate, cel putin din punctul meu de vedere, dar o salata savurata de  ai mei. Nu dati gres cu ea nici daca o puneti in pachetelul pentru birou.


Ingrediente:

200 gr bureti marinati, 
1/2 ceapa rosie, 
10-15 masline verzi , 
100 gr telemea, 
cateva fire de patrunjel verde, 
1/2 dovlecel, 
sare, piper. 



Preparare:

Eu am avut un borcan de bureti , cumparat gata marinati. Am scurs buretii de zeama si i-am amestecat intr-un bol cu telemeaua taiata cubulete si ceapa.

Dovlecelul l-am taiat felii subtiri si l-am prajit foarte putin dupa care l-am adaugat peste restul ingredintelor.

Adaugam maslinele, patrunjelul pentru prospetime, condimentam cu sare si piper dupa gust, presaram cativa stropi de ulei de masline si gata-i salata.




Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...