Snitele de soia cu ou


Cand am descoperit prima data soia mi s-a parut ceva: ....wow.... !!!! Se transformase in mancarea ideala pentru zilele de post. Parca nici nu mai exista altceva.  Cu timpul, si-a mai pierdut din importanta, insa zilele trecute, am redescoperit bucatile mari de soia numai bune pentru snitele. Asa ca mi-am ales frumos vreo 15 bucati mari si ochioase si cum ama juns acasa m-am pus pe treaba. 


Ingrediente:

15 bucati soia,
sare, piper,
50 gr faina grau,
50 gr faina porumb /pesmet,
6 oua,
ulei pentru prajit.

Preparare:

Punem snitele la fiert in apa cu sare pentru aproximativ 20 minute. Le scurgem de surplusul de apa.

Batem ouala spuma, cu sare si piper.

Faina de grau o amestecam cu faina de porumb sau cu pesmetul.

Luam fiecare bucata de soia si o trecem prin ou, apoi prin faina, iar prin ou, iar faina si iar ou apoi le punem la prajit in ulei incins.

Sunt absolut delicioase.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei