luni, 19 mai 2014

Snitele de soia cu ou


Cand am descoperit prima data soia mi s-a parut ceva: ....wow.... !!!! Se transformase in mancarea ideala pentru zilele de post. Parca nici nu mai exista altceva.  Cu timpul, si-a mai pierdut din importanta, insa zilele trecute, am redescoperit bucatile mari de soia numai bune pentru snitele. Asa ca mi-am ales frumos vreo 15 bucati mari si ochioase si cum ama juns acasa m-am pus pe treaba. 


Ingrediente:

15 bucati soia,
sare, piper,
50 gr faina grau,
50 gr faina porumb /pesmet,
6 oua,
ulei pentru prajit.

Preparare:

Punem snitele la fiert in apa cu sare pentru aproximativ 20 minute. Le scurgem de surplusul de apa.

Batem ouala spuma, cu sare si piper.

Faina de grau o amestecam cu faina de porumb sau cu pesmetul.

Luam fiecare bucata de soia si o trecem prin ou, apoi prin faina, iar prin ou, iar faina si iar ou apoi le punem la prajit in ulei incins.

Sunt absolut delicioase.


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...