vineri, 10 iunie 2011

File de merluciu cu praz si rosii la cuptor

Intrucat ma cam saturasem de "mancare de regim" doar cu carne de pui m-am hotarat sa trec la capitolul peste. Tot rasfoind diverse reviste , am dat peste aceasta reteta , oarecum accesibila ca pret si ingrediente . Spun asta, pentru-ca initial imi facuse cu ochiul o retetat de pastrav cu sos de rodii, insa nu am gasit rodii in "raza mea de actiune". Dar sa revenim....
Pret: cam 30 lei /4 portii.
Ingrediente:
4 bucati file de peste (merluciu in cazul meu),
2 fire praz,
200 ml vin alb, 
200 gr ciuperci,
4-5 rosii cherry,
1 ardei iute,
condimente pt.peste.

Preparare:
Se curata prazul, se taie in fasii de aproximativ 6-8 cm lungime, se sareaza, se pun intr-un vas cu un pahar de vin alb si se da la cuptor pentru 10 minute, la foc mic..
Intre timp taiem felii ciupercile, rosiile si ardeiul iute.
Dupa 10 minute, scoatem vasul din cuptor, adaugam un strat de ciuperci, apoi bucatile de peste condimentate in prealabil.
Peste peste, asezam un strat de rosii si feliile de ardei iute, pentru un gust mai bogat.
Acoperim vasul si dam din nou la cuptor pentru 30 minute. Dupa acest timp, scoatem capacul si mai lasam inca 10 minute la cuptor pentru a se rumeni.
Pofta buna!!!
Este delicios servit alaturi de un pahar de vin alb !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...