Parjoale cu sos alb

 Ca orice moldovean de soi, si eu iubesc parjoalele . In orice fel  !!!! Dar mai ales cu mamaliga. Si cum zilele trecute am facut o portie imensa de parjoale, ce parea a nu se mai termina de mancat si deja inregistram refuzuri cand intrebam "mancam parjoale ??"  , m-am hotarat sa schimb meniul si sa inlocuiesc parjoalele cu parjoale cu sos alb. Si, de data asta mi-a mers, desi initial am auzit murmurand o remarca "parjoale cu usturoi si cu smantana?? unde-ai auzit de asa ceva?" . bineinteles ca i-am dat "ignore" si mi-am vazut de ale mele...
Ingrediente:
vreo 6 parjoale mesterite dupa cum va invatam p-aici,
300 gr smantana,
2 linguri faina grau,
1 ou,
1 ceapa,
2-3 fire marar,
sare, piper.
Preparare:
Intr-o tigaie (mai inalta) punem la calit ceapa taiata marunt cu 2-3 linguri ulei. Cand devine lucioasa, adaugam parjoalele, si smantana in care am batut bine un ou si am condimentat dupa gust. Dupa vreo 5 minute (timp in care amestecul a fiert bine) adaugam faina dizolvata in 50 ml apa. Mai dam un clocot de vreo 5 minute, adaugam mararul taiat fin, oprim focul si servim alaturi de o mamaliga fierbinte.

 Pofta mare !!!! Merge de minune cu un pahar de vin fiert !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei