marți, 8 ianuarie 2013

Vin fiert

Ce poate fi mai bun si mai bun pe o astfel de vreme ???? Cum ce vreme ???  Asta cu zapada multa si ceva viscol drept bonus, cand trebuie sa te inarmezi cu lopata, fular, manusi si multa forta....sau ...cu un exemplar masculin cu muschi...si sa te infingi in parcare (asta dupa ce ghicesti care-i masina ta  de sub nameti.....nu de alta dar poti avea surpriza neplacuta pentru tine, dar minunata pentru altul   sa deszapezesti alta masina :) )...restul cu datul la lopata e super-mega-arhi-cunoscut.
Deci....ce e mai bun si mai bun decat un vin fiert????
Ingrediente:
2 litri vin rosu,
zahar (cam 250 gr in cazul meu ca-mi place vinul duuulce, dar cantitatea o hotaraste fiecare)
cateva boabe de piper,
1 bat de scortisoara (sau o lingurita de pudra),
coji de portocala,
1/2 esenta migdale.
Se pune vinul la fiert, iar cand da in clocot (atentie, se umfla ca si laptele) se adauga mirodeniile. Cand s-a topit zaharul se opreste si se serveste fierbinte.
 Sa aveti pofta !!!!

4 comentarii:

Stefy spunea...

nota 10..stii de cand visez sa beau si eu un pahar de vin fiert?? dar nu mai reusesc!!:P

Monya spunea...

multumesc Stefy...si eu eram in aceeasi situatie, noroc de vizita unor prieteni care au venit inclusiv cu sticla de vin si de cum au intrat pe usa au comandat " pune vinul asta la fiert" ...si uite asa am reusit si eu sa beau un vin fiert iarna asta.

Stefy spunea...

cu drag, un premiu pt tine, te asteapta la mine pe blog!!

Monya spunea...

multumesc........

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...