miercuri, 6 februarie 2013

O carte citita = Un copac plantat

Stiti acel citat celebru conform caruia in viata trebuia sa ridici o casa, sa faci un copil si sa sadesti un pom, altfel nimeni nu va sti ca ai trecut pe acolo ?? 
Ei bine, am facut un copil (un obiectiv indeplinit), minunat de altfel, iar acum a venit randul sa bifez si obiectivul nr. 2 : sa plantez un pom. 
Cum e posibil ???? Cu ajutorul prietenilor de la Allcafe, prin campania proaspat lansata,  vALLuntar, ediţia a II-a: bloggerii citesc şi plantează copaci cu sprijinul ROMSILVA !!! 
O initiativa minunata care va ajuta Romania sa inmugureasca din nou !!!! 
Si cum la prima campanie am lipsit  (am aflat prea tarziu de ea si nu am mai reusit sa ma inscriu), de data asta m-am bagat in seama de cum am aflat. 

În perioada 4-17 februarie 2013 Grupul Editorial ALL pune gratuit la dispoziţia fiecărui blogger câte două cărţi la alegere de pe www.all.ro. El trebuie să le citească şi să îşi scrie părerea despre cărţi pe blogul personal.
Dacă o recenzie are mai mult de 15 comentarii, celelalte comentarii se vor cumula cu comentariile de la alte recenzii, de pe alte bloguri, şi la 20 de comentarii, o echipă a Grupului Editorial ALL va planta încă un copac într-un loc ales de ROMSILVA.
Pentru mai multe detalii consultati regulamentul campaniei . Mai multe informaţii despre desfăşurarea campaniei se vor regăsi şi pe paginile de Facebook: Editura ALL şi Strada Ficţiunii, pe grupul de Facebook vALLuntar sau pe Twitter, folosind hashtagul #vALLuntar.

Campania se desfăşoară în perioada 4 februarie – 7 aprilie după cum urmează:

4- 17 februarie – înscrierea în campanie
18 februarie – 24 februarie – trimiterea cărţilor
24 februarie – 23 martie – lectură şi recenzie
25 martie – 7 aprilie – plantarea copacilor

Acum, astept cu nerabdare sa citesc si sa-mi primesc copacelul sa-l plantez !!!!
Nu vreti si voi sa aveti copacul vostru? 


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...