miercuri, 20 februarie 2013

Saramura de pastrav

Din oceanul Pacific a iesit un peste mic si pe coada lui scria "mananca-ma dumneata". Ei bine, nu ! Pestele meu n-a iesit din ocean ci din minunatul tinut Vatra Dornei, de la una din zecile de pastravarii din zona. Ghinionul acestor 2 pestisori a fost ca dupa o vizita la "acvariile naturale"(cu scopul de a distra copilul si de a-i arata pestisorii din apa) , kinderul din dotare urla ca din gura de sarpe "mami, api, peti", iar singura solutie a fost "uite mami, luam si noi un pestisor acasa". Si asta le-a fost sfarsitul.............

Ingrediente:
2 pastravi
o ceapa
o rosie
un ardei iute
2 ardei grasi, 
ulei -cateva linguri, sare, piper

Preparare:
Pastravii ii eviscerezi, ii cureti (eu am scapat de operatiunile  astea, i-am luat gata decapitati si curatati), ii speli, ii usuci cu un prosop de hartie si ii condimentezi cu sare si piper, dupa care ii frigi intr-o tigaie tip grill, bine incinsa.
Separat, intr-o cratita, incingi putin ulei, adaugi ceapa taiata solzisori, ardeii (inclusiv cel iute) taiati cubulete si ii calesti 5 minute, dupa care adaugi 300 ml apa, rosia curatata de coaja si taiata cubulete.
Acoperi vasul cu un capac si lasi sa fiarba la foc mic, 30-35 de minute.
Pofta buna !!!

3 comentarii:

Alice spunea...

introducere perfecta =))))))))))

Monya spunea...

:))))))

Lubita Iancu spunea...

Saramură Bună,pregătită intr-un alt mod decât mine dar Monica,tu nu pui usturoi la saramură?

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...