vineri, 24 august 2018

Romania. Moieciu de Sus. Pensiunea Inima Bucegilor.



Zilele astea am tot fost cu gandul la vacanţa ce a trecut şi am tot avut chef de scris. Fie pentru a vă spune despre locurile frumoase pe care merită  (cel puţin din punctul meu de vedere) să le vizitaţi, fie pentru a-mi varsa nervii pe unele unităţi de cazare care-ţi promit una şi-ţi oferă alta.

Dacă vreţi să mergeţi câteva zile la munte, vă recomand cu drag zona Moeciu de Sus. 
E prima oară cand am ajuns aici şi mi-a plăcut foarte mult . Peisaje frumoase, oameni calzi , case îngrijite .

Posibilităţile de cazare sunt foarte multe. Noi am fost cazaţi la Pensiunea Inima Bucegilor.


Gazda, doamna Lăcrămioara, o persoană extrem de amabilă şi drăguţă. Şi o bună bucătăreasă J .
Pensiunea are bucătărie utilată cu absolut tot ce ţi trebuie, dar si zonă de grătar.


În curte sunt mai multe locuri de luat masa (lucru extrem de important, având în vedere că turiştii vor să stea doar cu familia şi nu cu toti cei cazaţi în pensiune) şi ai parte de intimitate.


Copii au la dipoziţie un mini-parc dotat cu trambulina (atracţia principală), balansoar, topogan, fileu de tenis, hamak şi mult loc pentru alergat.


Dacă nu doriţi să gătiţi, pensiunea vă oferă şi posibilitatea de a comanda.
Noi le-am combinat. Am făcut şi gratare , dar am savurat şi bunătăţile pregătite de gazdă. Preţuri decente.

O cafea – 4 lei.

O ciorbă (de văcuţă, cu smantana, paine si ardei) – 10 lei.


Balmoş – 25 lei . Porţia e suficient de mare pentru 2 persoane.


Singura nemulţumire a fost că în camera în care am fost cazaţi, la parter, în partea stângă, era foarte multă umezeală. Toate hainele erau umede. 


Iar în baie, de pe pereţi curgeau picături de apă, încât a trebuit să stăm tot timpul cu un prosop pe gresie (pentru a nu aluneca şi pentru a nu călca în apă). Şi mirosul era specific unor încăperi cu mucegai, destul de deranjant, mai ales noaptea. Probabil ;i din cauza vremii ploioase.

Patul destul de mic, neîncăpător pentru 2 adulţi şi un copil (de 7 ani).

 Dacă vă cazaţi în zonă, puteţi merge în drumeţii >

La cascada „La Chişătoare”


 La castelul Bran (40 lei biletul/persoana)

Langa castel , este amenajat si un frumos muzeu al satului, unde puteti vedea cum traiau oamenii inainte. Copii vor fi foarte incantati sa descopere lucruri noi.


 la Cheile Gradistei unde se spune ca este cel mai curat aer din tara


 precum si pe carari de munte, cum am facut noi. 




 Toate drumurile noastre se incheiau cu o vizita la o gogoserie , care era cumva asezata la rascruce de drumuri. Faceau gogosi calde si aromate. 2 lei bucata. Pudrate cu zahar, scortisoara, nuci sau sirop de zmeura si ciocolata. Preferatele noastre au fost cele cu sirop de zmeura. 






Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...