marți, 15 octombrie 2019

Rulada de curcan cu rucola


Aveam o jumatate de piept de curcan pregatita pentru snițele insa cand am vazut-o așa mare si frumoasa mi-a părut rău să o portionez. Am goagălit putin să văd ce minunații gasesc cu carne de curcan și am adaptat la ce aveam prin frigider. 
A iesit o minunatie de ruladă. 


Ingrediente:

1/2 piept de curcan, 
o mâna buna de frunze de rucola, 
100-150 gr branza de vaci, 
1/2 ardei gras rosu, 
1 lingura ulei de masline, 
1 lingura sos de rodii, 
sare, piper, cimbru macinat


Preparare:

Desfacem pieptul de curcan in jumatate , fără a-l tăia până la capăt, apoi îl batem cu ciocanul de snitele .

Ungem bucata de carne pe ambele părți cu amestecul de condimente și îl asezam pe o foaie de hartie de copt. 

Punem un strat generos de frunze de rucola și unul de branza. 

Feliem ardeiul gras si îl asezam peste branza. 


Rulăm strans pieptul de curcan și îl învelim în hartia de copt. 

Îl asezam intr-o tava (eu am folosit una de chec) , punem o cana de apă si-l dăm la cuptor pentru 80 minute . În ultimile 10 minute desfacem rulada din hartie pentru a se rumeni.

Lasam să se răceasca putin, feliem si servim.

S-aveți pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...