Bureti snitele

Anul acesta a fost clar anul buretilor, mai ales din cauza vremii care a tinut cu ei...ploaie din belsug, soare....toamna tarzie. Si datorita faptului ca au fooost foarte-foarte ieftini...am cumparat cu nemiluita...mai mari, mai mici...bureti sa fie. Insa ultima data erau chiar opintici gigant, daca ii pot numi asa, iar in gand mi-a incoltit un gand.............criminal...."hmm...snitele scrie pe astia".
Pret aproximativ 6 lei.

Ingrediente:
10-15 bureti (opintici in cazul meu) mai mari (cam cat palma)
3 oua,
50 gr faina,
sare, piper.

Asa ca am ales vreo 15 bucati mai mari, i-am spalat, i-am curata si i-am gatit. Cum? Foarte simplu. Am batut ouale ca pentru snitele (intai albusurile pana s-au facut spuma, apoi am adaugat galbenusurile si sarea, piperul). Am tavalit buretii intai prin ou, apoi prin faina, iar prin ou, iar prin faina..terminand cu tavaleala prin ou. Am pus o tigaie cu putin ulei la incins, apoi am adaugat rand pe rand palariille de bureti.

Pot fi serviti cu garnitura de piure, cartofi natur.....orez..sau cu orice doriti . Au un gust deosebit de bun.
Pofta Buna va doresc !!!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei

Coniac de cafea (de casa)