luni, 15 noiembrie 2010

Bureti snitele

Anul acesta a fost clar anul buretilor, mai ales din cauza vremii care a tinut cu ei...ploaie din belsug, soare....toamna tarzie. Si datorita faptului ca au fooost foarte-foarte ieftini...am cumparat cu nemiluita...mai mari, mai mici...bureti sa fie. Insa ultima data erau chiar opintici gigant, daca ii pot numi asa, iar in gand mi-a incoltit un gand.............criminal...."hmm...snitele scrie pe astia".
Pret aproximativ 6 lei.

Ingrediente:
10-15 bureti (opintici in cazul meu) mai mari (cam cat palma)
3 oua,
50 gr faina,
sare, piper.

Asa ca am ales vreo 15 bucati mai mari, i-am spalat, i-am curata si i-am gatit. Cum? Foarte simplu. Am batut ouale ca pentru snitele (intai albusurile pana s-au facut spuma, apoi am adaugat galbenusurile si sarea, piperul). Am tavalit buretii intai prin ou, apoi prin faina, iar prin ou, iar prin faina..terminand cu tavaleala prin ou. Am pus o tigaie cu putin ulei la incins, apoi am adaugat rand pe rand palariille de bureti.

Pot fi serviti cu garnitura de piure, cartofi natur.....orez..sau cu orice doriti . Au un gust deosebit de bun.
Pofta Buna va doresc !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...