duminică, 7 noiembrie 2010

Mic dejun sanatos

Eu si sotul (ca multi dintre noi de altfel) avem un stil de viata (in ceea ce priveste mancarea) un pic cam....nesanatos. Va suna cunoscut cred ca  uneori mancam odata pe zi sau deloc (din cauza zilelor agitate, pline cu probleme urgente ce trebuie rezolvate "ieri" ) sau faptul ca pachetelul de zi cu zi contine clasicul sandwich cu salam, sunca, etc. nu tocmai sanatos. Si unde mai pui ca cina, nu se ia la ora 6 (imposibil asa ceva !!!!!) ci la 8, la 9...si atunci...stomacul, durerile...isi arata coltii.  Pentru toate cele spuse mai sus, incercam ca atunci cand suntem acasa, sa mancam cat mai corect si mai sanatos. Asa ca pentru azi, am pregatit un mic dejun, din nou BIO, fara prajeli (am renuntat si la muuult doritele ochiuri) si 98% natural. Zic eu...
Pretul ??? Cam 8 lei, pentru 2 persoane. 

Aveti nevoie de:
200 gr piept pui ce se pune la fiert cu 4 linguri de vin, 4 linguri de apa si putin rozmarin (trebuie sa recunosc ca eu m-am indragostit de acest condiment oarecum exotic), si se lasa pana scade apa de tot.
100 gr cas (de vacuta, am folosit eu, dar folositi ce fel de branza va place, numai sa fie naturala, de la taranii din piata, nu de la supermarket  , la cutie/borcan)
2 rosii,
1/2 ceapa (daca va place) ...eu am folosit praz pt. ca mi mai ramasese prin camara...de la o alta  reteta.
 Le asezati pe farfurie, dupa imaginatia fiecaruia (se stie ca gustul mancarii e dat de multe ori si de aspect/aranjament) si va doresc POFTA BUNA !!!! Bineinteles alaturi de nelipsita (in ultimul timp la masa noastra) paine prajita.
 


Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...