Ceafa cu legume

Asta e o reteta pentru lenesi, cum zic eu. De ce? Pentru-ca nu e mult de munca....se pun toata claie peste gramada si se dau la cuptor. Si acum , sa ma scot un pic: eu n-am facut aceasta mancare de lene ci pentru-ca sotulica al meu tine regim si trebuie sa evite prajelile, condimentele...tot ce e nesanatos pt. stomacul lui. V-am convins??? Stiam eu ca DA !!
Pret....cam 17 lei pentru 4 portii !!!!!!

Ingrediente:
500 gr.ceafa de porc,
1 punga legume amestec (dupa preferinta)
1 cutie ciuperci felii,
condimente dupa gust

Preparare:
Carnea se taie felii/bucati si se pune la fiert cam 15-20 minute. Operatiunea e obligatorie, intrucat legumele fiind pre-fierte...riscati sa intindeti la o bucata de carne semi-cruda.
Intr-un vas yena se adauga 2-3 linguri de ulei, apoi se aseaza un pat de legume peste care va "dormi" linistita carnea, pentru vreo 35-40 minute, in cuptor.
Carnea se condimenteaza dupa gust. Eu am folosit boia de ardei dulce, sare si putin piper, si usturoi granulat de data asta. V-am zis eu ca e mancare pentru lenesi !!.
Pofta Buna !!!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei