Muschiulet de porc impletit



Muschiuletul asta a tronat cu succes, cred eu, pe masa de Craciun. 
Si de atunci, pozele stau in asteptare sa vada lumina ecranului, sa fie si ele în atenţia publicului (daca v-a fi cineva interesat ). 
Iar daca asteptati sa se raceasca, il puteti felia si aseza pe un platou de aperitive. 


Ingrediente:

1 buc. muşchi porc, 
condimente după gust (sare, piper, cimbru, marar uscat, boia de ardei ),
1 pahar vin, 
50 ml ulei


Preparare:

Am desfacut muschiul de porc in 3 fasii , lasand 2 cm netaiati la un capat.
Am impletit cele 3 faşii de carne, le-am prins la capat cu o scobitoare şi am pus in bait pentru 2 ore (minim).

Am asezat muschiul intr-o tava (de chec), am adaugat vinul si uleiul, am acoperit cu folie alimentara si am dat la cuptor pentru aproximativ o ora şi un sfert. In ultimele 10 minute am scos folia pentru a se rumeni putin.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei

Ceapa umpluta cu ciuperci si dovlecel, la cuptor