sâmbătă, 22 iulie 2017

Salata de paste integrale cu bureti si masline

Reteta asta de paste e un fel de struto-camila, dar delicios de buna. Si cum trebuia sa defileze la Parada Week end cu spor, gazduita in luna iulie 2017 de Laura, am ales o reteta din categoria ”paste” , am adaptat-o dupa gustul nostru si am trecut-o la categoria ”salate” . 
Laura nu se supara, pentru-ca asta e frumusetea provocarii: sa descoperi bloguri (si de ce nu retete noi) , sa le reinterpretezi in bucataria ta /sa le faci eumand exact pasii din reteta si la final sa o prezinti celor interesati .
Daca va face cu ochiul, va astept pe grupul de FB sa neadunam in numar cat mai mare si sa ne cunoastem mai bine . Eu repet, am cunoscut oameni faini cu care pastrez legatura, chiar daca doar virtual, dar pe care sper sa i cunosc personal la un moment dat.


Ingrediente:

100 gr paste integrale, 
200 gr bureti de padure, 
1/2 ardei gras rosu, 
masline verzi, 
1/2 ceapa, 
sare, piper, 


Preparare:

Fierbem pastele conform instructiunilor de pe pachet , apoi le trecem prin jet de apa rece.

Buretii ii taiem marunt , si le dam un clocot.

Ceapa , o taiem fidelute si o oparim in apa cu otet, apoi o stoarcem.

Ardeiul il taiem felii mici.

Adunam toate ingredientele la un loc, condimentam, presaram marar verde proaspat tocat, stropim cu ulei de masline si savuram.

Atat de simplu, atat de rapid.



Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...