marți, 11 iulie 2017

Vinete cu branza la cuptor


Si daca tot au inceput sa apara prin piete si sunt ochioase si stralucesc in soare, nu am rezistat sa nu vin şi eu acasă cu 3 frumuseti de vinete.  Mari, mov si carnoase. 


Ingrediente:

3 vinete, 
200 gr cas proaspat , dat prin razatoare, 
5 catei usturoi, 
ulei de masline, 
4-5 frunze busuioc, 
Sare, piper


Preparare:

Am taiat vinetele în jumatate, pe lungime, apoi le-am crestat pe diagonala.

Le-am stropit cu ulei de masline din belşug  (vinetele absorb foarte mult ulei, dar astfel devin mai gustoase).

In taieturi am pus branza din belsug.

Am presarat usturoiul pisat si frunzele de busuioc taiate marunt.

Am condimentat vinetele cu sare si piper, le-am aşezat in tava si le-am dat la cuptor pentru aproximativ 40 minute.

Se servesc calde, dar la fel de bine merg si reci, a doua zi la birou.


S-aveti pofta !

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...