luni, 10 iulie 2017

Salata de vinete cu ciuperci, dovlecel si ardei copti


Si cand ţi se cuibăreşte în gând o idee si nu mai scapi de ea , apoi e grav domle ! Grav ! Mai ales atunci cand nu mai scapi de ea.  Dar, cand rezultatul e delicious de bun , e de bine. Cam asa am paţit eu cu această salată de vinete. In ultima vreme, se regăsea pe multe forumuri culinare, bloguri, profiluri de FB. Si mi-am zis sa încerc. N am ce pierde. Si n-am avut decât de câştigat.
Unde mai pui ca alaturi de 2-3 lipii /felii de pâine/covrigi /biscuiti e ideală în ziua de carbohidraţi a dietei Rina.
Revenind la salata noastra de vinete, e adevarat ca e altceva faţa de clasica salata de vinete cu maioneză, dar e gustoasa şi cu siguranta o voi repeta



Ingrediente:

3 vinete,
4 ardei gras (2 rosii 2 galbeni)
1 ceapa,
1 dovlecel,
5-6 ciuperci,
sare, piper


Preparare:

Coacem vinetele si ardeii si le curatam de coaja.

Vinetele le tocam marunt.

Tocam ceapa marunt si o calim in 2 linguri de ulei. Adaugam ciupercile si dovlecelul taiat cubulete. Adaugam un pahar de apa (200 ml) si lasam la foc mic pana scade apa. Lasam sa se racoreasca putin apoi blenduim si adaugam peste vinete.

Ardeii ii curatam de coaja si I taiem cubulete, dupa care i adaugam peste vinetele tocate.
Amestecam toate ingredientele, condimentam cu sare si piper dupa gust si servim.


Merg de minune cu o rosie si cu ceva branză, cas , telemea .








Un comentariu:

PanaCris spunea...

Heyyy,combinatia mi se pare interesanta! Am pus-o pe lista de probat ;) Felicitari!

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...