miercuri, 4 august 2010

Raci, scoici

Week endul trecut (1 august 2010) am fost cu sotul meu la pescuit, la Jijia..........dar am venit acasa cu 4 carasei, o scoica si o sacosa de raci..!!!!!!!!!!! Spre bucuria mea, care as manca raci (homarii nostri romanesti) non-stop !!!!!!!!!!!

Mod de prepare:
1. Scoica (in mod normal scoicile, dar daca eu am avut numai una...) se pun intr-un vas cu apa la fiert, iar cand clocoteste apa, scoicile incep sa se desfaca. Se scoate "carnea" se curata de impuritati si se gateste dupa preferinta (parjoale, prajite....).
2. Racii
Se pune apa la incalzit, iar cand clocoteste se toarna racii. Atentie mare la clesti !!!! Cand s-au inrosit bine bine, inseamna ca sunt gata.
Se scot pe farfurie si se mananca. Cum??? Se desface codita, se desfac clestii si se scoate carapacea....Sub toate aceste "cruste" gasiti o carne alba, cu gust de piept de pui, insa muuuuuuuuuuult mai delicioasa.
Eu servesc aceasta carnita cu mujdei de usturoi.
Cei crescuti "pe balta" asa ca mine, vor intelege.... !!!!

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...