marți, 24 august 2010

Drob cu ceapa si usturoi

Aceasta retete am luat-o din revista "practic in bucatarie" de care sunt sigura ca ati auzit pana acum. E un ajutor de nadejde in bucatarie, pentru ca mereu gasesti acolo ceva bun, usor sau rapid de facut. Mama mea o cumpara in fiecare luna.

Ingrediente:
2-3 capatani usturoi,
5-6 cepe,
verdeata multa (eu am folosit patrunjel si leustean, dar puteti folosi orice fel)
500 gr ficat,
200 gr smantana
3 ou (eu am folosit 6 din care 3 pentru decor),
sare, piper

Mod de preparare.
Se taie usturoiul si ceapa marunt si se pun la calit. Se toaca verdeata si se adauga si ea. Ficatul se taie marunt si se pune peste verdeturi la calit.
Cand e aproape gata se adauga smantana, condimentele si 2 oua si se amesteca bine.
Intro tava tapetata cu hartie de copt punem jumate de compozitie, apoi 3 oua crude. Aceasta operatiune nu este obligatorie, insa eu am facut-o pentru ca atunci cand taiem felii se vede frumos si cu jumatatile de ou.
Adaugam restul de compozitie si ungem deasupra cu un ou batut dupa care dam la cuptor pentru aproximativ 30 minute la foc mediu.
Se scoate se se serveste rece.
Pofta mare.

Niciun comentariu:

Stuffino Crisan, o locatie cu suflet

    4 zile fantastice în Delta Dunării .      Fiecare poveste are un început, așa că o să încerc sa o iau si eu de la început. Deși, oricum ...