Limba cu usturoi si rosii uscate


Apai, io nu stiu sa fi mancat vreodata limba , in vreun fel . Poate doar daca o toca mama marunt si o amesteca cu alte balarii. In schimb sotul din dotare spune ca la ei era frecvent gatita. Si-ntr-una din zile mi-a trimis un SMS ca are pofta de limba cu usturoi. Booon. Unde gasesc? La macelarie? La market-la raftul de carnuri proaspete? Habar n-aveam, dar mi-am incercat norocul. Am gasit la Kaufland, la raion, unde am cerut unui domn , ce vindea la raft " 5 limbi" de l-a busit pe ala rasul instant. M-am facut rosie ca o patlagea, mi-am luat limbile si dusa am fost.
Dupa preparare (deloc complicata) pot sa va spun ca mi-a plcut si mie limba cu usturoi si sigur vom repeta reteta. Nu prea des, dar din cand in cand....merge :)


Ingrediente:

4-5 limbi de porc, 
cateva boabe de coriandru, ienibahar, piper, 
2-3 foi dafin, 
2 linguri ulei de masline, 
4 catei usturoi, 
4-5 fire patrunjel verde, 
cateva rosii uscate in ulei, 
sare. 


Preparare:

Spalam limba si o punem la fiert  impreuna cu boabele si frunzele de dafin. Daca aveti oala cu presiune, in 30-40 minute e gata. Daca nu...poate dura si o ora jumatate. 

Dupa ce fierbe, scoatem liba si o curatam, dupa care o taiem felii. 

Curatam usturoiul , il zdrobim si-l amestecam cu o lingura de ulei si-un praf de sare. La final adaugam si patrunjelul tocat marunt. 

Prajim o felie-doua de paine, asezam pe ea 4-5 felii de limba, adaugam usturoi  dupa gust, 2-3 rosii uscate, stropim cu putin ulei si savuram. 

Pofticiosul sef, a infulecat limba cu mujdei din belsug. Deh, e de inteles, la ce pofta avea :))

Voi mancati limba? Cum o preparati? Daca n-ati mancat pana acum sunteti tentati sa incercati?



Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei