Tarta cu leurda, ton si porumb


Tarta asta s-a nascut in urma unei postari de Facebook, cand Dia- sefa de la Retetele mele dragi, intreba in una din zile ce mai gatim cu leurda.  Mi-am dat seama atunci , ca anul asta am folosit leurda doar la salate. Mmmm, trebuia remediata problema si-am pus repede de-o tarta. Cu ingrediente simple am obtinut un gust delicios


Ingrediente:

1 pachet aluat foietaj, 
o mana zdravana de frunze de leurda,
200 gr porumb boabe, 
1 conserva ton maruntit in ulei, 
2 oua, 
5-6 rosii cherry, 
sare, piper


Preparare:

Am taiat aluatul in dreptunghiuri, apoi le-am crestat pe margini, un dreptunghi mai mic.

Am taiat leurda marunt si-am amestecat-o cu restul ingredientelor (fara rosii) si un ou. Am condimentat dupa gust.

Pe fiecare dreptunghi am asezat cateva linguri de compozitie. Am taiat rosiile felii si le-am asezat deasupra.

Am uns marginile crestate cu ou batut si-am dat la cuptor pentru aproximativ 30 minute.

Am servit cu sos de iaurt.


Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Bulete de branza

Coniac de cafea (de casa)

Cascaval de casa, dupa reteta mamei, sub supravegherea mamei